Sunday 26 April 2009

life is to learn

halo!
as i said at the title above,
lately, I've learn a several things :
  • how to put a smile on someone face(s) and somehow it works and make us smile automatically even when we dont want to smile.
  • how to take a great shaking picture (i'll show you the picts SOON!)
  • art of losing. you lose some. you (would) get some (sooner or later, and i bet, its BETTER than you lost. i believe, God has prepared something good or even great for us.)
  • life is 'change' and 'chance' so take it or leave it
  • you never know until you've tried
  • omg all those things its working!!
dan saya semakin jatuh cinta saja kepada dunia photography dan hal2 sekitarnya. kamera oh kamera. i loveee youuuu. (buat asbi, if you read this, i do love your cam! you dont know how cool your camera is! dont try to fix it. i love it cause its lame :D )

sebetulnya gw ga gitu suka kamera digital poket gni. tapi entah kenapa setelah gw pikir, untuk mendapatkan SLR seperti yang gw mau itu agaknya susah. maka saya menerapkan prinsip, sedikt demi sedikit lama2 jadi bukti eh bukit! nahhh. itu dia kamera yang saya mau sekarang!

uh oh, i love camera so much!

entah kenapa, saat gw memotret dan asik ngambil gambar2, semua masalah gw tuh kayak ilang (sementara) bahkan kayak gada masalah. okee, may be it sounds too much but it DOES!

kenapa saya suka kamera?nanti ya saya jelaskan di postingan selanjutnya.tiba2 mood saya hilang. hah penyakit lama. sial. okok? nanti di postingan selanjutnya juga akan saya perlihatkan foto2 hasil eksperimen saya dan teman saya. hmmm arrggh knapa gw?tiba2 mood gw drop! damn!!

huff.

No comments:

Post a Comment